ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

    صفحه نخست شبکه اجتماعی 3 سایت شبکه اجتماعی و مزایای آن برای کسب و کار شما

3 سایت شبکه اجتماعی و مزایای آن برای کسب و کار شما

ب

شبکه اجتماعی چیست؟ شبکه های اجتماعی یکی از محبوب ترین تحولات امروزی در دنیای مدرن ما است. این شبکه ها وب سایت هایی هستند که به اشخاص اجازه می دهد تا با افراد دیگر ارتباط برقرار کنند. آنها می توانند عکس ها، فیلم ها و سایر اطلاعات شخصی را در یک شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

یک شبکه اجتماعی سریع ترین راه برای انتشار اطلاعات محسوب می شود. امروزه، بسیاری از صاحبان کسب و کار تبلیغات از طریق سیستم عامل های شبکه اجتماعی برای ارتقاء کسب و کار و یا خدمات خود می کنند. در اینجا 3 سایت برتر شبکه اجتماعی وجود دارد که می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد.

فیس بوک

فیس بوک در حال حاضر بزرگترین سایت شبکه اجتماعی است. این سایت به نحوی برنامه ریزی شده است که به شما ارتباط با دوستان، خانواده، گروه ها و کسب و کارتان را می دهد. از آنجا که بسیاری از افراد در این شبکه اجتماعی فعال هستند، می توانید از این مزیت برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید.

با بیش از یک میلیارد نفر از کسانی که به این سایت پیوسته اند، می توانید تصور کنید که چه تعداد افراد در کسب و کارتان می توانند شریک باشند؟ فیس بوک رایگان است شما می توانید به طور مستقیم با افرادی که به کسب و کار شما علاقمند هستند صحبت کنید.

فیس بوک دارای یک ویژگی است که شما را قادر به ایجاد یک صفحه برای کسب و کار یا جامعه خود می کند. با استفاده از این ویژگی، می توانید با مشتریان یا بازدیدکنندگان خود با ارسال جدیدترین محصول یا خدمات خود، تبلیغات، رقابت ها، حوادث، فروش و طیف وسیعی از مزایای دیگر که منحصر به تجارت شما هستند، ایجاد کنید.

فیس بوک یک شبکه اجتماعی عالی است که می تواند ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند. با ارائه پیوندهایی به پستهای خود، از طرف دوستان، طرفداران یا طرفداران خود دعوت میکنید تا سایتتان را بررسی کنید. با استفاده از این فرآیند، می توانید ترافیک بیشتری را به کسب و کار خود هدایت کنید و این به رتبه بندی شما در موتورهای جستجو کمک می کند.

داشتن یک صفحه فیس بوک می تواند به موفقیت شما کمک کند. این یک ویژگی به نام فیس بوک بینش(insights) است که برای تجزیه و تحلیل و نظارت بر داده های استفاده می شود.

این قسمت فقط برای مدیران صفحه در دسترس است و برای راحتی پیگیری مشارکت صفحه فن شما و موفقیت پست های شما استفاده می شود. این اطلاعات بسیار مفید در تنظیمات مربوط به پست یا برنامه های شما به کار می رود. صفحات فیس بوک نیز می توانند برای اهداف خدمات مشتری مورد استفاده قرار گیرند. بازدیدکنندگان یا مشتریان ممکن است سوالات یا توصیه های خود را مطرح کنند.

توییتر

توییتر امروز یکی دیگر از سایت های برتر شبکه های اجتماعی است. این سایت به عنوان یک پلت فرم میکروبلاگینگ طبقه بندی شده است، زیرا، بر خلاف فیس بوک، پست شما در توییتر محدود به 140 کاراکتر است که “توییت” نامیده می شوند. اگر کسب و کار شما هنوز بخشی از توییتر نیست، شما فرصت زیادی برای رشد و بهبود شغلتان دارید.

مردم به توییتر می روند زیرا این کاربران به دنبال اطلاعات جدید، فرصت ها، خدمات یا محصولات مشابه هستند. درست مانند فیس بوک، صاحبان کسب و کار به دلایل مختلف از توییتر استفاده می کنند. شرکت ها به احتمال زیاد از استراتژی بازاریابی و خدمات مشتری خود برای استفاده از توییتر استفاده می کنند.

مردم می توانند از شما پیروی کنند یا شما می توانید از طریق توییتر دیگران را دنبال کنید. افرادی که از حساب توییتر خود استفاده می کنند، تمام پست هایی که ایجاد کرده اید را مشاهده خواهید کرد. اگر شما یک کسب و کار دارید، بهترین کاری که باید انجام دهید این است که دنبال افراد جالب و تاثیر گذار در توسه کار خود باشید. از آنجا که همه می توانند کسانی را که دنبال شما هستند را ببینند و شما دنبال آنها هستید، این می تواند اعتبار شما را به عنوان صاحب کسب و کار تحت تاثیر قرار دهد.

ابتدا، لیست خود را با مسدود کردن همه اسپم ها و یا هر کسی که دارای تصویر بد در توییتر است و شما را دنبال می کند، کلیر کنید. سپس، به علاقه مندان خود با ارسال مباحث مربوطه و محتوای جالب که می تواند توجه بینندگان را جلب کند، ایجاد ارتباط کنید. اگر می خواهید افرادی را پیدا کنید که در کسب و کار شما علاقه مند هستند، می توانید از نوار جستجو توییتر استفاده کنید.

از آنجا که شما تنها به 140 کاراکتر در توییتر محدود شده اید، مهم است که پست خود را جذاب کنید. داشتن حس شوخ طبعی در معرفی محصولات و کسب وکار خود در حالی که به کسب و کار شما مربوط باشد، یک ایده خوب است. به یاد داشته باشید که تمام پست های شما بر روی تصویر کسب و کار شما منعکس می شود. شما همچنین می توانید تصاویری را که مربوط به طاقچه تجاری شما هستند، بفرستید و آنها را به طور خلاقانه برای افزایش جلب توجه پیروان خود بدست آورید.

LinkedIn

LinkedIn چیست؟ این نیز سایت شبکه اجتماعی است که برای حرفه ای ها یا افراد حرفه ای طراحی شده است. برخی از دلایل اینکه چرا مردم به این سایت شبکه ملحق می شوند، این است که آنها می خواهند پیدا شوند، یا آنها می خواهند که کسی را استخدام کنند یا سعی در ارتباط با کسی داشته باشند.

از آنجا که LinkedIn یک مکان برای حرفه ای ها است، می توانید تخصص خود را در این پلتفرم به اشتراک بگذارید و بسازید. LinkedIn دارای قابلیت ایجاد گروه ها، مانند فیس بوک است. هر گروه بحث، اخبار و نوشته های کاری خود را دارد. اگر شما در یک کسب و کار هستید، این سایت می تواند به شما در پیدا کردن فرد مناسب کمک کند. شما همچنین می توانید شخصی را پیدا کنید که ممکن است به کسب و کار یا محصولاتتان علاقه مند باشد. LinkedIn همچنین این امکان را به شما می دهد یک پروفایل در رابطه با کسب و کار و شرکت خود ایجاد کنید.

  • پست تصادفی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید