ثبت نام

امکان عضویت غیر فعال است

    صفحه نخست اموزش یوتیوب می خواهد روابط نامناسب خود با صنعت موسیقی را اصلاح کند

یوتیوب می خواهد روابط نامناسب خود با صنعت موسیقی را اصلاح کند

ب

 

برای چند سال گذشته، بزرگترین مبارزه در صنعت موسیقی علیه موسیقی تبلیغاتی حمایت شده است. اپل تلاش کرد تا سطح آزاد اسپویتیف را قبل از اجرای موسیقی Apple اجرا کند؛ این صنعت در برابر آنچه که به عنوان پرداخت کم از یوتیوب سالها درک می کند، مقابله کرده است. و SoundCloud، یکی از پرطرفدارترین وب سایتهای تبلیغاتی در جهان، در آستانه فروپاشی است. اما حقیقت این است که جریان تبلیغی پشتیبانی نمی کند. YouTube در این نقطه بسیار بزرگ است و برچسب ها با توجه به میزان بالای تبدیل Spotify به میزان قابل توجهی با شرایط استفاده می شوند. برای رسیدن به مقیاس، هر کس اذعان دارد، نیاز به آوردن کاربران که ممکن است در ابتدا پرداخت نکنند.

 

پس چگونه در یک صنعت موسیقی همگام سازی می شود که به طور فزاینده ای تحت تأثیر خدمات پرداخت شده جریان مانند Spotify و Apple Music قرار می گیرد؟ مدیران از موسیقی وارنر، یوتیوب، SoundExchange، پاندورا، و iHeartMedia برای یک پنل در سمینار موسیقی جدید در نیویورک در روز چهارشنبه نشستند. این رویداد توسط تام سیلورمن، بنیانگذار و رئیس Tommy Boy Records و بنیانگذار سمینار موسیقی جدید، تحت نظارت بود. این گروه به بحث در مورد اینکه چرا درآمد آگهی به سرعت رشد نمی کند، انتظار می رود، مزایای خدمات تبلیغ شده توسط تبلیغاتی انجام شود، و به همین دلیل است که صنعت موسیقی باید بیشتر از خدمات جریان سازی حمایت کند.

 

یورو کوهن، رئیس موسیقی YouTube گفت: “زمان لازم است، زمانی که Silverman پرسید که چرا یوتیوب تبلیغات خود را با نرخی بالاتر انجام نداده. طبق گفته RIAA، سال گذشته، جریان تبلیغی تبلیغاتی مانند سرویس رایگان یوتیوب و SoundCloud باعث به دست آوردن 469 میلیون دلار درآمد برای صنعت موسیقی شد. خدمات جریان پرداخت با 2.47 میلیارد دلار افزایش یافت. کوهن در دهه 80 میلادی به سمت پذیرش کمپینگ هیپ هاپ در صنعت موسیقی اشاره کرد – او در اواخر دهه 80 ریاست Def Jam Records را به عنوان همبستگی با آنچه که در حال حاضر با تبلیغ کنندگان و پخش موسیقی است.

 

به یاد داشته باشید حداقل 7 سال از انکوباسیون برای راسل [سیمونز]، ریک [روبین] و خودم در CBS وجود دارد. موسیقی رپ منفجر شد، عرضه بیش از حد تقاضا بود، و در سراسر شهر اتفاق می افتاد. CBS یک شرکت مستقر در نیویورک بود و همه آنها مجبور بودند حدود 60 بلوک را بگذرانند و متوجه شوند چگونه بسیاری از بچه ها سعی داشتند به محل برگردند و آنها می گفتند: «خدای من، این چیزها واقعا باور نکردنی هستند و ویژه کوهن گفت که CBS در مورد هیپ هاپ اتفاق نمی افتد تا زمانی که پسر دونیه ینر، دبیر کلمبیا رکوردز، می خواهد به یک کنسرت دشمن عمومی برود.

 

جریان در حال حاضر اکثریت درآمد برای صنعت موسیقی را به ارمغان می آورد. در سال 2016، جریان حمایت تبلیغی 26 درصد از سال قبل افزایش یافت، در حالیکه جریان پرداخت پرداختی سالانه به میزان 95 درصد افزایش یافت.

کوهن همچنین خاطر نشان کرد که صنعت موسیقی نیاز به ایجاد روابط بهتر با سرویس های جریان دارد تا تولید محصولات بهتر، به جای امضای قراردادهای صدور مجوز و ترک همه چیز به شرکت های فن آوری  دارد.

کوهن گفت: ما به مرگ می اندیشیم و به طور معمول آنها را می کشیم. “به آنچه که در SoundCloud اتفاق می افتد نگاه کنید. یک تجربه غم انگیز که اکنون در حال تجربه هستند. برای من، ما نیاز داشتیم که با آنها همکاری کنیم تا آنها بتوانند به ایجاد یک کسب و کار کمک کنند؛ چه اینکه این یک کسب و کار تبلیغاتی است یا فرصتی برای آنها برای خرید مشتریان خود به اشتراک بالقوه است.

 

مدیر اجرایی موسیقی طولانی مدت متوجه شد که یوتیوب در تلاش است تا YouTube Red را با Google Play Music همکاری کند تا به کاربران یک پیشنهاد ارائه دهد – که، با توجه به سخنان وی در طول شب، صنعت موسیقی ممکن است دست به شکل بیش از هر زمان دیگری داشته باشد ( اگر کوهن راه خود را بگیرد)

 

اولی افیرمن، مدیر کل دیجیتال موسیقی وارنر، گفت که خدمات آگهی پشتیبانی بسیار خوب است، زیرا ممکن است انگیزه کافی برای ارتقا به خدمات پرداخت نداشته باشد، به این ترتیب که مکالمه تلفنی بود. توسط مارک ایزنبرگ، معاون ارشد ارشد صدا و سیمای نوآورانه استراتژیک.

 

آیزنبرگ می گوید: “من فکر می کنم که جریان تبلیغی پشتیبانی شده و پرداخت می شود مجانی است و همواره همواره وجود دارد.” “بعضی از افراد به دلایل مختلفی برای اشتراک پرداخت نمی کنند، اما این بدان معنی نیست که [خدمات جریان سازی] درآمد حاصل از آنها نیست. ما فقط باید یک راه برای ایجاد یک سیستم اکوسیستم برای همه داشته باشیم. فکر می کنم مشکل این است که تقسیم بندی شود. اگر شما محصول دقیق و ویژگی ها و تجربه را ارائه می دهید – پرداخت می شود و یا تبلیغی حمایت می شود – من فکر می کنم بعضی از آنها به محصول مصرف کننده پایین تر می روند. بنابراین شما باید این تمایز را انجام دهید، که من فکر نمیکنم هنوز در صنعت انجام دادهایم. من فکر می کنم ما در حال شروع شدن به آنجا هستیم، از نظر تقسیم بندی کاتالوگ، مجموعه های ویژگی ها و تحرک “

  • پست تصادفی
مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید